Veelgestelde Vragen​

Account  ->

  • Accountgegevens wijzigen
  • Wachtwoord vergeten

Bestellen  ->

  • Een artikel zoeken
  • Een bestelling plaatsen
  • Een bestelling annuleren
  • 10 of meer stuks van hetzelfde artikel

Betalen

  • Betaalmethoden
  • Veiligheid

Garantie

  • Artikel niet goed

Retourneren

  • Retour zending van artikelen
  • Verkeerd artikel ontvangen

Verzending en Levertijden

  • Levertijden
  • Vertraging tijdens verzending
  • Verzendkosten
  • Afhalen bestelling

Overige

  • Klachten

Een andere vraag? Neem dan contact met ons op via de contact pagina.

Account

Als u een account heeft, dan kunt u zelf uw gegevens, zoals naam, e-mailadres, wachtwoord en verzend- en factuuradres wijzigen. Dit doet u door in te loggen in uw account. Het is hierna mogelijk via adressen, uw adresgegevens te wijzigen en om via accountgegevens alle andere gegevens te veranderen. 

Op de inlogpagina is het ook mogelijk een nieuw wachtwoord aan te vragen. 

Wanneer u een account wilt laten verwijderen kan u een aanvraag hiervoor doen via het contactformulier. Wij zullen binnen 30 dagen na de aanvraag een mail toesturen waarin u het verwijderen van het account kan bevestigen. Let op, deze mail kan in uw spam in-box terecht komen. Na de bevestiging zullen we het account officieel verwijderen waarna u automatisch bericht krijgt dat dit gedaan is.

Bestellen

Op onze website staat bovenin de menubalk een vergrootglas (naast het winkelmandje). Door hierop te klikken opent het zoekvak. Hier is het mogelijk een zoekterm in te vullen om te zoeken in ons assortiment. 

Nadat alle gewenste artikelen in de winkelwagen zijn geplaatst. Klik je op het winkelmandje rechts in de menubalk. Hier is het mogelijk de bestelling te bekijken en zo nodig wijzigingen te doen. Let op! Druk altijd na een wijziging op de knop “winkelmandje bijwerken”. 

 

Is de bestelling helemaal naar wens? Klik dan onderin het scherm op de knop “afrekenen”. Na het invullen van de adresgegevens is het mogelijk de type verzending en manier van betaling te kiezen. Geef hierna aan of je akkoord gaat met de algemene voorwaarden en klik op de knop “bestelling betalen” om door te gaan naar het afrekenen. 

 

Je kan ook telefonisch bestellen via de klantenservice op nummer: 020 700 92 98.

Natuurlijk is het mogelijk telefonisch bij ons te bestellen. Om telefonisch te bestellen is het mogelijk te bellen naar: 020 700 92 98.

 

Houd een lijstje met de artikelnummers/SKU’s van de te bestellen producten bij de hand. Deze SKU nummers zijn te vinden op de productpagina direct onder de titel van het product. 

 

Een bestelling annuleren is kosteloos en eenvoudig.

Om er zeker van te zijn dat de annulering bij ons aankomt voordat het pakket verzenden is raden wij aan om de klantenservice te bellen. Dit kan op: 020 700 92 98

 

Het is ook mogelijk om ons contactformulier in te vullen om een bestelling te annuleren. Vermeld hierbij het bestelnummer (terug te vinden in de bevestigingsmail). Indien de bestelling reeds betaald is en nog niet verzonden, dan storten wij het betaalde bedrag binnen 7 dagen terug op uw rekening. 

 

Mocht de bestelling al verzonden zijn, dan verzoeken wij je de bestelling aan de deur te weigeren. Zodra wij deze terug hebben ontvangen, storten wij het betaalde bedrag inclusief verzendkosten terug.

Pakket wel aangenomen van de bezorger? Dan dien je gebruik te maken van de retourprocedure.

Vaak is het mogelijk een korting te krijgen bij bestelling van meerdere dezelfde puzzels. Bekijk op Kinderpuzzels.nl Zakelijk de voorwaarden. Bij reeds geplaatste bestellingen kan achteraf geen korting worden verwerkt. 

Voor scholen, BSO’s en kinderdagverblijven is het mogelijk om nieuwe puzzels voor de kinderen te kopen met korting. Omdat wij het belangrijk vinden dat er voor kinderen voldoende passief speelgoed beschikbaar is hebben we voor deze bedrijven een vaste korting van 30% (niet geldig op afgeprijsde artikelen). Voor deze korting is er geen minimaal bestelbedrag benodigd. 

 

Let Op! Om voor deze korting in aanmerking te komen is het belangrijk contact met ons op te nemen via het contactformulier. Vergeet niet de bedrijfsnaam en het type bedrijf te vermelden. 

Betalen

Het is bij ons (afhankelijk van het bestelbedrag en het land waar u woont) mogelijk op één of meer van de onderstaande manieren betalen.

  • IDEAL
  • Credit Card
  • PayPal
  • Vooraf overboeken
  • Bancontant

 

Betalingen worden voor ons afgehandeld via ons moederbedrijf  Brixters B.V. Het kan dus voorkomen dat deze naam op de betalingsafschriften staat. 

 

 

Garantie

Als bij ontvangst van de bestelling blijkt dat een artikel beschadigd is tijdens de verzending neem dan direct contact op met onze klantenservice. Zorg er voor dat er foto’s van de beschadigde om-doos en puzzeldoos gemaakt worden mocht dit nodig zijn voor het onderzoek bij onze vervoerder.

 

Mist er een stukje van de puzzel of is er iets anders aan de hand met de puzzel neem ook dan contact op via ons contactformulier. Geef een kleine beschrijving van het probleem en vermeld altijd(!) het bestelnummer. 

Retouren

Alle artikelen, met uitzondering van gepersonaliseerde artikelen (zoals puzzels met een eigen foto) kunnen binnen 14 dagen op eigen kosten aan ons geretourneerd worden.

 

Stuur het artikel inclusief alle toebehoren vergezeld van de pakbon en in een kartonnen verpakking terug. Vermeld op de pakbon aub welk artikel retour komt. Liefst met een reden, dan is de retour makkelijker te verwerken. Bewaar de barcode van uw retourzending totdat het geld van de retour gestuurde producten op uw rekening is gestort.

 

Na ontvangst zal een retour binnen 14 dagen verwerkt worden. 

 

Ons retouradres is: 

Kinderpuzzels.nl Retouren
Herenweg 15
3602AM Maarssen

 

Controleer altijd of het artikel dat is ontvangen hetzelfde is als op de pakbon vermeld staat.

 

Mochten wij per ongeluk een ander artikel verstuurd hebben, dan is het omruilen van het artikel kosteloos. Neem binnen 14 dagen na ontvangst contact op met de klantenservice  zodat wij kunnen helpen bij het oplossen van dit probleem. 

Verzending & Levertijden

Wij verzenden alle bestellingen die besteld en betaald zijn voor 20:00 dezelfde dag. 

 

Dit kunnen wij alleen doen bij bestellingen waarvan de producten op voorraad zijn en welke op werkdagen besteld zijn. Let op tijdens feestdagen kunnen wij andere levertijden aanhouden.

In uitzonderlijke gevallen doet Post NL in plaats van 24 uur, enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Is het pakket  3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet bezorgd? Neem dan contact op met onze klantenservice. Let op vermeld altijd (!) het bestelnummer zodat wij direct kunnen helpen bij het oplossen van dit probleem. 

Het is mogelijk om de bestelling bij het bedrijf dat onze verzendingen doet af te halen. Dit magazijn is in Maarssen (bij Utrecht) en is geopend, voor het afhalen van bestellingen die online zijn gedaan, op vrijdag tussen 12.00 en 18.00 uur.

 

Tijdens het afrekenen is het mogelijk om te kiezen voor afhalen in Maarssen. Afhalen is altijd gratis. Let Op afhalen kan alleen nadat wij bevestigd hebben dat je bestelling klaar is om op te halen. 

Overig

Neem vooral contact op met onze klantenservice, wij helpen graag bij het beantwoorden van de vraag. 

Neem vooral contact op met onze klantenservice

 

Is de klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan is het mogelijk deze ook schriftelijk in te dienen bij Kinderpuzzels.nl. Stuur de klacht onder vermelding van naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en bestelnummer naar:

 

Kinderpuzzels.nl Klachten
Herenweg 15
3602AM Maarssen
Scroll naar top